Islam België
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Beeld ik mij dit in of is er hier al in geen tijden iemand op dit forum geweest?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Beeld ik mij dit in of is er hier al in geen tijden iemand op dit forum geweest? Empty Beeld ik mij dit in of is er hier al in geen tijden iemand op dit forum geweest?

Bericht van Noor zo aug 17, 2008 6:16 pm

Assalamu alaykum

Waar zijn mijn lieftallige broeders en zusters?? Wink

Voor degene die willen, hier is er nog een forum, waar wat meer informatie op geplaatst wordt, voor zowel broeders als zusters:
http://www.almarkaz-attarbawi.be/forum/index.php

Hier één enkel voor zusters. Dit is een mashAllah forum boordevol van informatie!!! Let wel op voor de mannen dit wordt strikt gecontroleerd!


Ik zou hier graag wel zaken op plaatsen maar heb echt het gevoel dat hier bijna niemand op zit..

InshAllah hebben jullie iets aan deze twee links

Veel liefs,

Noor
Noor
Noor

Aantal berichten : 23
Registration date : 12-06-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Beeld ik mij dit in of is er hier al in geen tijden iemand op dit forum geweest? Empty Re: Beeld ik mij dit in of is er hier al in geen tijden iemand op dit forum geweest?

Bericht van Noor zo aug 17, 2008 6:17 pm

Oeps ik was de li nk vergeten plaatsten: dit is enkel en alleen voor zusters of vrouwen met gezonde interesse in de Islam!!

Moge Allah ons allen het paradijs doen betreden, amien.

http://alminara.forumotion.com/forum.htm
Noor
Noor

Aantal berichten : 23
Registration date : 12-06-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Beeld ik mij dit in of is er hier al in geen tijden iemand op dit forum geweest? Empty Re: Beeld ik mij dit in of is er hier al in geen tijden iemand op dit forum geweest?

Bericht van omera - elske ma aug 18, 2008 1:44 pm

het forum is inderdaad stil he

ik kom regelmatig piepen maar het ontbreekt mij aan tijd om alles hier ook te posten

ik zit ook op ontdekislam en op islamleer en op alminara dus das wel een beetje veel en een beetje moeilijk

insh'allah is onze admin snel terug
omera - elske
omera - elske
Beheerder

Aantal berichten : 75
Leeftijd : 43
Woonplaats : Meise tegen Brussel
Registration date : 02-06-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Beeld ik mij dit in of is er hier al in geen tijden iemand op dit forum geweest? Empty Re: Beeld ik mij dit in of is er hier al in geen tijden iemand op dit forum geweest?

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum